krabica
BalenieObalytrendy

Určite to mnohí z vás veľmi dobre poznáte, konečne ste si zaobstarali to, čo ste potrebovali a ste plní očakávaní a netrpezliví, ako to bude fungovať, vyzerať, alebo to chcete „len“ jednoducho rozbaliť a vybrať z obalu. Lenže na tento naozaj až „rozbaľovací boj“ je nutné sa častokrát vybaviť nožnicami, nožíkom, kliešťami a inými podobnými […]

etikety-dokumentacia-zasielky
etiketyzásielky

Úspešné a rýchle odoslanie zásielky vyžaduje správne vyplnenie všetkých požadovaných dokumentov, etikiet a štítkov, ktoré budú obsahovať informácie v súlade s prepravnými, zákazníckymi a vládnymi požiadavkami. Dokumentácia – tuzemská zásielka Tuzemská zásielka nevyžaduje natoľko rozsiahlu dokumentáciu ako tá medzinárodná. Nevyhnutným prepravným dokumentom je podací lístok a adresný lístok, ktorý obsahuje nasledovné informácie: adresu a kontakt […]

optimalna-velkost-balenia
BalenielogistikaObaly

Optimalizácia obalov má výhody nielen v environmentálnej oblasti, ale prináša aj ekonomické výhody v podobe zníženia nákladov. Neoptimálne balenie zvyšuje náklady nielen kvôli zbytočne veľkému množstvu obalového materiálu, ale aj vyššej cene za transport. Ako teda správne optimalizovať balenie? Optimalizácia veľkosti balenia predstavuje návrh vhodného obalu, ktorý bude mať optimálnu veľkosť a nebude zbytočne veľký. […]

ako urobit produkt zaujimavejsim
BalenieObaly

Predajné metódy založené na prezentovaní produktu ako najlepšieho na svete už žiadneho zákazníka nepresvedčia. Úspech produktu, ktorý sa predáva sám, závisí od kombinácie viacerých premenných, najmä od kvality výrobku, samotného využitia, konkurencie, značky, ceny, marketingu, imidžu a obalovému dizajnu. Ako navrhnúť produkt, ktorý by prinútil zákazníkov povedať: „To je super, chcem to!“ Na to, aby […]

zaujimavy-obal
BalenieObalyProdukty

Na spôsoboch, akými sú produkty vizuálne prezentované pred zákazníkmi, vrátane tvorby reklamy a materiálov na propagáciu, pracuje celý tím marketérov, dizajnérov a štylistov, ktorí sa spolu snažia produkt ukázať v tom najlepšom svetle. Čo sa však s produktom deje v reálnom svete? Ako ho zákazníci vidia bez profesionálneho osvetlenia alebo post editácie? Vzhľadom na to, […]

co-pridat-do-balenia
BalenieZákazníci

Ako môže nepodstatný detail, ako napríklad malý darček v balení, pomôcť vašej značke a jej predajnosti? Odpoveď sa ukrýva v nečakanej radosti, ktorú darček dokáže vyvolať. Podľa magazínu Forbes, je pravdepodobnosť predaja u existujúceho zákazníka 60 až 70 %, zatiaľ čo pri novom zákazníkovi je to len 5 až 20 %. Z toho vyplýva, že […]

cestoviny-obal
BalenieObaly

Produktový obal predstavuje nevyhnutnú súčasť produktu. Nielenže ho chráni a umožňuje jeho bezpečné dodanie zákazníkovi, ale pôsobí aj ako marketingový kanál, ktorý dokáže premeniť potenciálneho zákazníka na kupujúceho. Výber obalového materiálu a dizajnu balenia by mal byť strategickým a cieleným rozhodnutím, ktoré podporí predaj a vnímanie predávaného tovaru a značky. Aj ten najbežnejší každodenní tovar […]

Kancelárske potrebyPapier

Voľba vhodného papiera pre tlač konkrétneho dokumentu, ktorý šetrí kopírku, životné prostredie a aj financie, začína voľbou správnej gramáže papiera. Gramáž papiera je parameter označujúci jeho hrúbku a robustnosť a nie jeho váhu, akoby sa mohlo na prvý pohľad zdať. V Európe a vo väčšine zemí sveta, okrem Spojených štátov amerických, Kanady a Mexika, sa […]

unicef

Spoločnost Rajapack sa stala partnerom celosvetovej kampane, ktorú organizuje UNICEF Slovensko každý rok v máji. Týždeň modrého gombíka sa bude konať od 15. do 21. 5.2017. Celý výnos zbierky bude venovaný deťom na Ukrajine. Situácia na Ukrajine aj po štyroch rokoch ostáva napriek mierovým dohodám neistá. Opäť sa objavuje nepokoj a boje. Deti ztrácajú nielen […]

trendy-v-logistike
logistikatrendy

Akú úlohu bude logistika zohrávať v úspechoch e-shopov v blízkej budúcnosti? A ktoré trendy v logistike budú mať priamy vplyv na ich rast? Odpoveď plynie z pribúdajúcich očakávaní zákazníkov, ktorí nakupujú na internete. Úspech e-shopov je totiž definovaný kvalitou a schopnosťou vyhovieť zákazníkom a udržať si ich. Kľúč potrebný k získaniu výhod nad konkurenciou spočíva […]