Všeobecné obchodné podmienky

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Úvod

V tomto oznámení o ochrane osobných údajov sa dozviete, čo môžeme očakávať, že budeme robiť s vašimi osobnými údajmi.

Ďakujeme vám za návštevu webovej stránky spoločnosti Rajapack s.r.o., ktorá sa zaoberá predajom obalov a obalových materiálov.

Spoločnosť Rajapack s.r.o. zabezpečuje vysoký štandard ochrany osobných údajov a ochrany súkromia návštevníkov svojich webových stránok vrátane používateľov súvisiacich aplikácií používaných pri zákazníckych akciách a programoch, najmä v prípade elektronického obchodu Rajapack s.r.o. (E-Shop).

Všetky postupy a opatrenia našej spoločnosti prijaté a uplatňované v tejto oblasti sú dôsledne založené na aktuálne platných právnych predpisoch o ochrane osobných údajov a súkromia, najmä na

  • nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2019/110 z 12. marca 2019 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov), (ďalej aj "nariadenie")
  • adaptačné právne predpisy Slovenskej republiky, ako aj
  • Občianskeho zákonníka, č. 40/1964 Zb. v znení neskorších predpisov

V prípade akýchkoľvek zmien príslušných právnych predpisov priebežne prispôsobujeme všetky naše postupy a opatrenia týmto novým predpisom a zmenám.

Rajapack s.r.o ako správca osobných údajov

Ak nám poskytnete svoje osobné údaje v súvislosti s našou ponukou tovaru a služieb a my takto získané údaje ďalej spracúvame, stávame sa správcom osobných údajov (ďalej aj ako "správca") a zodpovedáme za ich riadne spracovanie a ochranu.

Naša spoločnosť Rajapack s.r.o., so sídlom Landererova 12, PSČ 811 09 Bratislava, IČO: 50 398 385, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro, vložka 112418/B, ako správca, je obchodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá predajom obalov a obalových materiálov v malých a veľkých množstvách, a to priamym obchodom a prostredníctvom e-shopu.

Spoločnosť Rajapack s.r.o. ako prevádzkovateľ vykonáva všetky spracovania osobných údajov na základe a v súlade s povinnosťami a požiadavkami vyplývajúcimi zo všeobecného nariadenia o ochrane osobných údajov a ďalších súvisiacich právnych predpisov.

Vaše osobné údaje spracúvame za nižšie uvedených podmienok.

Aké informácie zhromažďujeme, používame a prečo

Na poskytovanie služieb a tovaru vrátane doručenia zhromažďujeme alebo používame tieto informácie:

  • Mená a kontaktné údaje
  • Adresy
  • História nákupov alebo účtov
  • Úverové referenčné informácie
  • Informácie o účte
  • Informácie týkajúce sa vernostných programov
  • Informácie týkajúce sa objednávky našich produktov alebo služieb: číslo objednávky, zakúpené produkty a zvolené spôsoby doručenia a platby.
  • Informácie o používateľoch webových stránok (vrátane ciest používateľov a sledovania súborov cookie)
  • Záznamy hovorov
  • Ak platíte za svoje nákupy kreditnou kartou, náš partner pre platobné služby zhromažďuje údaje o kreditnej karte, konkrétne číslo a typ kreditnej karty, dátum platnosti a vizuálny kryptogram (ten sa neuchováva). Tieto údaje sa zhromažďujú bezpečným spôsobom a v súlade s platnými právnymi predpismi. Tieto údaje sa spoločnosti RAJA neoznamujú.

Na prevádzku zákazníckych účtov a záruk zhromažďujeme alebo používame tieto informácie:

  • Mená a kontaktné údaje
  • Adresy
  • História nákupu
  • Informácie o účte vrátane registračných údajov
  • Informácie používané na bezpečnostné účely
  • Marketingové preferencie

Na účely aktualizácie služieb alebo na marketingové účely zhromažďujeme alebo používame tieto informácie:

  • Mená a kontaktné údaje
  • Adresy
  • Marketingové preferencie
  • Údaje o polohe
  • História nákupov alebo prehliadania
  • IP adresy
  • Informácie o používateľskej ceste webovej lokality a aplikácie
  • Záznamy o súhlase, ak je to vhodné

Na splnenie zákonných požiadaviek zhromažďujeme alebo používame nasledujúce informácie:

  • Názov
  • Kontaktné informácie
  • Identifikačné doklady
  • Informácie o finančných transakciách

Na účely náboru zhromažďujeme alebo používame tieto informácie:

  • Kontaktné údaje (napr. meno, adresa, telefónne číslo alebo osobná e-mailová adresa)
  • Dátum narodenia
  • Kópie cestovných pasov alebo iných dokladov totožnosti s fotografiou
  • História zamestnania (napr. žiadosť o zamestnanie, pracovné posudky alebo vedľajšie zamestnanie)

História vzdelávania (napr. kvalifikácia)

Odkiaľ získavame osobné údaje

  • Ľudia priamo
  • kamerové záznamy alebo iné zaznamenané zábery pri návšteve našich kancelárií alebo logistických centier.
  • z verejne dostupných zdrojov alebo ak ste zaregistrovaní v zoznamoch záujemcov/mailingových zoznamoch niektorého z našich obchodných partnerov a povolili ste im zdieľať s nami vaše informácie. V týchto prípadoch vás spoločnosť RAJA informuje o zdroji tohto zberu v čase prvého kontaktu s vami alebo najneskôr do jedného mesiaca od zberu vašich údajov.

Ako dlho uchovávame informácie

Účely Podrobnosti o spracovaní Obdobie uchovávania údajov

Poskytovanie služieb a tovaru vrátane dodávky. Operácie s klientskymi účtami

  • Spracovanie a sledovanie vašich objednávok.
  • Odpovedať na vaše otázky, požiadavky a/alebo návrhy.
  • Vytvorte a spravujte svoje konto.
  • Poskytovanie popredajného servisu.
  • Administratívna a finančná správa vášho účtu.

Pri zhromažďovaní vašich údajov sú informácie potrebné na spracovanie a vykonanie vašich požiadaviek v našich formulároch označené hviezdičkou (*).

Telefonické rozhovory s našimi poradcami sa môžu nahrávať na účely zlepšenia našich služieb. Proti tomuto zaznamenávaniu môžete namietať priamo u svojho poradcu.

Počas trvania nášho zmluvného vzťahu.

Nahrávanie telefonických rozhovorov: 2 mesiace.

aktualizácie služieb alebo marketingové účely.

  • zasielanie informácií a správ o našich produktoch a/alebo službách prostredníctvom e-mailu, SMS alebo pošty.
  • Registrácia a účasť na súťažiach, prieskumoch, anketách alebo testoch organizovaných spoločnosťou RAJA.
  • Správa vašich odberov, odoberania odberov nášho informačného bulletinu alebo distribučného zoznamu nášho katalógu.
  • Realizácia štatistických analýz.
  • riadenie, organizácia a sledovanie webinárov a videokonferencií.
  • Zlepšovanie ponuky našich produktov a služieb.

3 roky od ukončenia nášho obchodného vzťahu alebo od posledného kontaktu s vami.

Obrana a ochrana našich práv (zákonné požiadavky)

  • Vymáhanie dlhov.
  • Boj proti podvodom.
  • Obrana našich práv duševného vlastníctva.
  • Vykonávanie právnych úkonov
  • Riešenie sťažností a sporov.

Počas zákonnej premlčacej lehoty alebo príslušného konania.

Náborové účely

  • Identifikácia, pohovory a prijímanie ľudí do zamestnania

Ak sa žiadosť zamietne, údaje sa uchovávajú maximálne dva roky.

S kým zdieľame informácie

Rajapack s.r.o. súčasť skupiny spoločností RAJA Group.

Vaše osobné údaje môžeme z času na čas zdieľať so spoločnosťami skupiny RAJA, aby sme vám mohli poskytovať vysokokvalitné služby v rámci našej skupiny.

Naši poskytovatelia služieb:
Spolupracujeme s partnermi, dodávateľmi, poisťovňami a agentúrami, aby mohli spracúvať vaše osobné údaje v našom mene, ale len ak spĺňajú naše normy týkajúce sa spracovania údajov a bezpečnosti. Zdieľame len také informácie, ktoré im umožňujú poskytovať nám svoje služby alebo im uľahčujú poskytovanie ich služieb vám.

V určitých prípadoch môžeme vaše osobné údaje preniesť iným organizáciám. Napríklad:
Ak to vyžaduje zákon, akýkoľvek kódex postupov, ktorým sme viazaní, alebo ak nás o to požiada verejný alebo regulačný orgán, napríklad polícia alebo ministerstvo práce a dôchodkov.

Ak to potrebujeme na výkon alebo ochranu našich zákonných práv, používateľov, systémov a služieb.

Ostatní, s ktorými zdieľame osobné údaje

  • Odborní alebo právni poradcovia
  • Orgány pre finančné vyšetrovanie alebo vyšetrovanie podvodov
  • Príslušné regulačné orgány
  • Externí audítori alebo inšpektori
  • Organizácie, s ktorými sme zo zákona povinní zdieľať osobné údaje
  • verejne na našej webovej stránke, sociálnych sieťach alebo iných marketingových a informačných médiách (ak je to vhodné).
  • Agentúry na vymáhanie pohľadávok
  • poskytovateľov prepravných služieb na doručenie vašich objednávok.
  • marketingové agentúry alebo reklamné agentúry na realizáciu našich marketingových akcií alebo reklamných kampaní.
  • Naši partneri pre cookies (zoznam partnerov nájdete na tu ).
  • Naši poskytovatelia IT služieb, ako sú poskytovatelia platforiem, hostingových služieb, platobných služieb, služieb údržby a technickej podpory našich IT nástrojov.

Kde sa vaše osobné údaje spracúvajú alebo kde sú umiestnené?

Vaše údaje ukladáme na zabezpečených serveroch v Európskej únii.

Na vykonávanie určitých služieb využívame subdodávateľov, ktorí spracúvajú alebo uchovávajú údaje mimo Európskej únie. V takom prípade sa v zmluve podpísanej s nami uvádza príslušný mechanizmus prenosu a príslušné záruky zavedené na ochranu vašich údajov.

Vaše práva na ochranu údajov

Podľa zákona o ochrane údajov máte práva na:

Vaše právo na prístup - Máte právo požiadať nás o kópie svojich osobných údajov.

Vaše právo na opravu - máte právo požiadať nás o opravu osobných údajov, o ktorých si myslíte, že sú nepresné. Máte tiež právo požiadať nás o doplnenie informácií, o ktorých si myslíte, že sú neúplné.

Vaše právo na vymazanie - za určitých okolností máte právo požiadať nás o vymazanie vašich osobných údajov.

Vaše právo na obmedzenie spracovania - za určitých okolností máte právo požiadať nás o obmedzenie spracovania vašich osobných údajov.

Vaše právo namietať proti spracovaniu - za určitých okolností máte právo namietať proti spracovaniu vašich osobných údajov.

Vaše právo na prenosnosť údajov - za určitých okolností máte právo požiadať nás o prenos osobných údajov, ktoré ste nám poskytli, inej organizácii alebo vám.

Vaše právo na odvolanie súhlasu - ak ako zákonný základ používame súhlas, máte právo svoj súhlas odvolať.

Za uplatnenie svojich práv zvyčajne nemusíte platiť poplatok. Ak podáte žiadosť, máme jeden kalendárny mesiac na to, aby sme vám odpovedali.

Ak chcete požiadať o práva na ochranu údajov, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktných údajov uvedených v hornej časti tohto oznámenia o ochrane osobných údajov.

Ako sa sťažovať

Ak máte akékoľvek obavy týkajúce sa nášho používania vašich osobných údajov, môžete nám podať sťažnosť prostredníctvom:

  • Nasledujúce kontaktné údaje: Rajapack s.r.o., so sídlom Landererova 12, PSČ 811 09 Bratislava.
  • Nasledujúca e-mailová adresa: info@rajapack.sk
  • Toto telefónne číslo: 0800 400 414
  • Nasledujúci kontaktný formulár je k dispozícii na tomto odkaze : Správa osobných údajov.

Ak ste aj po podaní sťažnosti naďalej nespokojní s tým, ako sme vaše údaje použili, môžete sa obrátiť so sťažnosťou na dozorný orgán:

Úrad na ochranu osobných údajovbr
Hraničná 12
820 07 Bratislava 27
Slovenská republika
E-mailová adresa: statny.dozor@pdp.gov.sk

Posledná aktualizácia
15.10.2024