Výsledky vyhľadávania pre
všetky
Ako urobiť váš produkt zaujímavejším, alebo na čom zákazníkom skutočne záleží
Predajné metódy založené na prezentovaní produktu ako najlepšieho na svete už žiadneho zákazníka nepresvedčia. Úspech produktu, ktorý sa predáva sám, závisí od kombinácie viacerých premenných, najmä od kvality výrobku, samotného…
27 júna 2017
Zaujímavý obal si bude robiť reklamu na sociálnych médiách sám
Na spôsoboch, akými sú produkty vizuálne prezentované pred zákazníkmi, vrátane tvorby reklamy a materiálov na propagáciu, pracuje celý tím marketérov, dizajnérov a štylistov, ktorí sa spolu snažia produkt ukázať v…
31 mája 2017
Čo pridať do balenia, aby sa k vám zákazník vrátil?
Ako môže nepodstatný detail, ako napríklad malý darček v balení, pomôcť vašej značke a jej predajnosti? Odpoveď sa ukrýva v nečakanej radosti, ktorú darček dokáže vyvolať. Podľa magazínu Forbes, je…
09 mája 2017
Ako vytvoriť skutočne kreatívny produktový obal
Produktový obal predstavuje nevyhnutnú súčasť produktu. Nielenže ho chráni a umožňuje jeho bezpečné dodanie zákazníkovi, ale pôsobí aj ako marketingový kanál, ktorý dokáže premeniť potenciálneho zákazníka na kupujúceho. Výber obalového…
02 mája 2017
Vyznáte sa v gramáži papiera?
Voľba vhodného papiera pre tlač konkrétneho dokumentu, ktorý šetrí kopírku, životné prostredie a aj financie, začína voľbou správnej gramáže papiera. Gramáž papiera je parameter označujúci jeho hrúbku a robustnosť a…
19 apríla 2017
Rajapack podporuje zbierku Týždeň modrého gombíka
Spoločnost Rajapack sa stala partnerom celosvetovej kampane, ktorú organizuje UNICEF Slovensko každý rok v máji. Týždeň modrého gombíka sa bude konať od 15. do 21. 5.2017. Celý výnos zbierky bude…
12 apríla 2017
Trendy v logistike e-shopov
Akú úlohu bude logistika zohrávať v úspechoch e-shopov v blízkej budúcnosti? A ktoré trendy v logistike budú mať priamy vplyv na ich rast? Odpoveď plynie z pribúdajúcich očakávaní zákazníkov, ktorí…
31 marca 2017
40 % zákazníkov pravdepodobnejšie nakúpi na eshope vďaka lepšiemu baleniu
Predávate ten istý produkt za rovnakú cenu a možno ešte lacnejšie ako konkurencia, a predsa sa k vám vaši zákazníci nevracajú? Dôvodov môže byť niekoľko. Možno má konkurencia zaujímavejší web,…
30 januára 2017
Môže papier prežiť v digitálnej ére?
Prvé predpovede o bezpapierovom svete boli odvážne vyslovené už v 70. rokoch minulého storočia a predpovedali kompletnú digitalizáciu v priebehu 90. rokov. Ak sa však pozrieme do akejkoľvek spoločnosti bez…
30 januára 2017